Реєстрація підприємств в Україні

В сьогоднішніх реаліях час грає головну роль, особливо для бізнесу. АО "Артіус" допоможе в найкоротші терміни: відкрити і ліквідувати ТОВ, ФОП, внести зміни до документації та ін.

2500
реєстрацій проведено з 2019 року
24г
займає реєстрація будь-якого підприємства
90%
відкривають компанію не знають що їм потрібно
Консультуємо і рекомендуємо яку організаційно-правову форму краще обрати
Готуємо повний пакет документів для реєстрації
Завжди в курсі останніх змін в процедурі реєстрації
Реєструємо в найкоротші терміни
Надаємо подальшу юридичну підтримку підприємства
Відкрити ТОВ/ФОП
за 1 день? Дзвони!

Бувають випадки, коли консультація фахівця стане вирішальним фактором у прийнятті рішення про початок підприємницької діяльності. Важливо заздалегідь обговорити всі нюанси і вибрати відповідні умови для початку власного бізнесу. Після проведення консультацій з кваліфікованим юристом можна зекономити час і відразу прокласти вірний шлях до прибутку.

Ми пропонуємо такі види послуг:

1. Первинна реєстрація ТОВ на модельному статуті (з ЄЦП)
2. Первинна реєстрація ТОВ на модельному статуті (без ЄЦП)
3. Первинна реєстрація ТОВ на власному статуті (без ЄЦП)
4. Первинна реєстрація ПП (без ЄЦП)
5. Зміна способів зв’язку з Юридичною особою
6. Зміна Директора, Назви, Місцезнаходження ТОВ/ПП (якщо ці дані вказане у Статуті)
7. Зміна Місцезнаходження, Способів зв’язку, кінцевого беніфіціара ПП/ТОВ (якщо ці дані не вказані у Статуті)
8. Зміна складу засновників ТОВ/ПП та зміна Директора, Назви, Місцезнаходження Юридичної особи (якщо місцезнаходження вказане у Статуті)
9. Реєстрація ФОП (з ЄЦП) з заявою на обрану ставку податку та печаткою
10. Реєстрація ФОП (без ЄЦП)

Хочете отримати
більш детальну інформацію?

Юридична підтримка твого бізнесу

2022-2017 юр. компанія року
14 років працюємо для Вас
ТОП 50 кращих юр. компаній
№1 у сфері захисту бізнесу
Хочете отримати
більш детальну інформацію?
Відгуки наших клієнтів
Ольга Редзюк,
Директор Olerom group

Подяка АО “Артіус” за успішну співпрацю та значний внесок в організацію заходу Джо Діспензи «Сила підсвідомості. Розкрийте свої надможливості!». Сподіваємося на подальше плідне партнерство і бажаємо процвітання!

Екатерина Рожкова
Заместитель Председателя Национального банка Украины 

За короткий час спільної співпраці ми відчули суттєві переваги, адже адвокати АО «Артіус» (ЮК «Світ юридичних послуг») забезпечують службовців Національного банку України постійною правовою допомогою та надають надійний захист в рамках адміністративних та кримінальних проваджень. Представництво інтересів працівників Нацбанку під час відносин з органами СБУ, НАБУ, Нацполіції та податкової – все кожного разу проходить на найвищому рівні. Ми надзвичайно задоволені роботою адвокатів компанії.

ВРР, рада реанімації, клієнт Артіус, Артіус відгуки
Віталій Крилюк,
Керівник ВГО «Всеукраїнська рада реанімації та екстреної медичної допомоги»

Я радий, що ми свого часу звернулися саме в цю компанію. Комунікабельні люди, які знають свою справу, оперативність і якість послуг на виході, жодних юридичних проблем з нашою громадською діяльністю. Приємно, що хлопці не стоять на місці і фірма розвивається. Бажаємо, щоб у «Артіус» все було так само успішно і професійно. Сподіваюся, що наша співпраця буде продовжуватися і міцніти.

Хочете отримати
більш детальну інформацію?

Вирішили зареєструвати ФОП чи ТОВ у м. Київ чи необхідна юридична консультація стосовно ведення ФОП? Професіонали юридичної компанії «АРТІУС» готові надати відповідь на важливі запитання стосовно відкриття та допомогти зробити перші кроки. 

Фізична особа-підприємець

Перш за все, важливо знати про роль місця прописки, адже тут є обмеження. ФОП може бути зареєстрованим тільки за місцем своєї прописки і в межах тієї області, де він зареєстрований.

Що стосується здійснення господарської діяльності, то її можна вести по території всієї України, про що потрібно зазначати в заяві на обрання спрощеної системи оподаткування. Втім, штрафні санкції за невірне зазначення місця провадження господарської діяльності діючим законодавством не передбачені.

Особливої уваги заслуговує вибір діяльності для ФОП, тому що від нього залежить система оподаткування, необхідність оформлення патентів чи ліцензій, внесення необхідної інформації до реєстраційних документів тощо. Звісно, вибір виду діяльності залежить лише від майбутнього підприємця, а з іншими нюансами допоможуть розібратися спеціалісти адвокатського об’єднання АРТІУС.

Для початку реєстрації ФОП, необхідно надати нашим спеціалістам:

  • Копію паспорта (1,2 сторінки та прописка) і ідентифікаційного коду громадянина, який бажає бути фізичною особою-підприємцем;
  • Інформацію про види діяльності, якими буде займатися підприємець.

Нерезидент України також може подавати документи на реєстрацію ФОП, про всі нюанси реєстрації можете дізнатись за телефоном +380669943322

Часто виникає питання: чи може фізична особа зареєструватися повторно після того, як була знята с реєстрації? Відповідь – так! Обмежень щодо припинення і повторної реєстрації підприємницької діяльності немає, однак важливо аби законодавство і порядок зняття з обліку не були порушені.

Окремим розділом у відкритті ФОП можна назвати систему оподаткування та податки для ФОП. На початковому етапі реєстрації важливо досконально розібратися та визначитися с майбутньою системою оподаткування, на якій буде працювати ФОП.

Якщо говорити детальніше, то на спрощеній системі оподаткування найбільш сприятливі умови для ведення бізнесу, оскільки вона запроваджена з метою зменшення податкового навантаження на малий бізнес та дає можливість замінити окремі платежі на єдиний податок. Ще однією суттєвою перевагою цієї системи можна вважати спрощений режим звітності.

Дізнатися більш докладно про податки для ФОП та переваги кожної із систем допоможе юридична консультація у адвоката АО «АРТІУС».

Наступним важливим питанням у діяльності підприємців є потреба залучення працівників для виконання робіт/надання послуг чи продажу товарів. Відносини між роботодавцем та працівником будуються на основі трудового договору.

Згідно з ст. 24 КЗпП  працівник може бути допущений до роботи тільки після:

  • Укладення трудового договору;
  • Оформлення наказу (розпорядження) ФОП про прийняття на роботу;
  • Повідомлення фіскальної служби.

Слід зазначити й про те, що підприємець несе відповідальність за свої зобов’язання всім своїм майном. Якщо він володіє спільним майном, то стягнення боргу можливе за коштом частки підприємця у спільному майні.

Товариство з обмеженою відповідальністю

Юридична компанія «Артіус» допоможе Вам зареєструвати ТОВ у м. Київ за 24 години після отримання документів. Сама підготовка документів не перевищує строк у 2 робочих дні та залежить від кількості засновників. Якщо засновник – одна фізична особа (резидент України), то підготовка документів займе 1 робочий день.

Перш за все потрібно визначитися з назвою та видом діяльності ТОВ. Перевіряти назву до моменту реєстрації край важливо, адже дві однакові назви товариств не можуть бути зареєстровані в реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.

Щодо вибору виду діяльності товариства, то в цьому питанні законодавство не створило кількісних обмежень. Головне обрати один основний вид діяльності. Проте, зловживати видами діяльності ми не рекомендуємо, адже це може викликати підозру у податкової інспекції з приводу фіктивності ваших взаємовідносин з контрагентами.

Що стосується адреси реєстрації, ми радимо все ж реєструвати ТОВ на адресу нежитлового приміщення, у якому Ви будете здійснювати свою господарську діяльність.

Не зайвою буде інформація про те, що учасник ТОВ водночас може займати посаду директора. Крім того, у разі створення колегіального органу, посаду генерального директора та інших директорів може займати більша кількість засновників товариства.

Отже, якщо Ви плануєте відкрити ФОП чи ТОВ у м. Києві чи необхідна юридична консультація щодо ведення власної справи, можете сміливо розраховувати на допомогу всієї професійної команди нашої компанії «Артіус». Після відкриття Вашої компанії ми продовжуємо юридичний супровід та вдало захищаємо бізнес!

Наші клієнти

Адреса офісу:
м. Київ, вул. Борисоглібська 7А

Працюємо з 9:00 до 18:00
в інший час – за домовленістю

066 994 33 22
067 917 917 6

або заповніть форму зворотного зв’язку (цілодобово)

Політика конфіденційності

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ! МИ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО