09.02.2021

ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Закон “Про публічні закупівлі” розширив коло підстав для відхилення пропозицій учасників.

ЯК ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Замовник зафіксує своє рішення про відхилення пропозиції учасника у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
  • Протягом одного робочого дня з дня ухвалення такого рішення, замовник опублікує інформацію про те у системі Prozorro.
  • У цій публікації будуть відображені підстави відхилення вашої пропозиції з посиланням на норми закону та умови тендерної документації.

ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА:

  • Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, або ж з підстав ч. 1 ст. 17.
  • У тендерній документації зазначена недостовірна інформація, яка впливає на результат закупівлі.
  • Пропозиція викладена не тією мовою, яку вимагає замовник.
  • Строк дії пропозиції скінчився.
  • Не надано забезпечення тендерної пропозиції, якщо замовником була висунута така вимога.
  • Не обґрунтована аномально низька ціна пропозиції.
  • Не виправлено недоліки, якщо замовник надіслав таке повідомлення.

ВИ ПЕРЕМОГЛИ, АЛЕ ВАС ТАКОЖ МОЖУТЬ ВІДХИЛИТИ, ЯКЩО ВИ:

  • самостійно відмовилися від укладання договору.
  • не надали довільних документів або ліцензій, як того вимагає ч. 2 ст. 41 Закону.
  • не підтвердили документально відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.

ЯКЩО, НА ВАШУ ДУМКУ, РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ НЕПРАВОМІРНЕ. ЯК ДІЯТИ:

  • звернутися до замовника через Prozorro. Замовник повинен детально обґрунтувати причини відхилення вашої пропозиції і у п’ятиденний строк повідомити про це учасника.
  • оскаржити таке рішення до постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
  • звернутися до суду за захистом своїх порушених прав.

 

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ. ЯК ВІН МОЖЕ ДОПОМОГТИ?

Законом «Про публічні закупівлі» передбачено, що розгляд скарг на порушення у сфері публічних закупівель здійснює постійно діюча адміністративна колегія Антипонопольного комітету України.

Звернення до такої комісії є ефективним способом швидко вирішити спірне питання.

ОСОБЛИВОСТІ:

  • Скарга подається через Prozorro
  • Подання скарги оплатне, розмір оплати встановлюється Кабінетом Міністрів України

У СКАРЗІ ЗАЗНАЧАЙТЕ:

  • Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуєте
  • Інформацію про скаржника (тобто про вас)
  • Обставини, за яких ви звертаєтесь зі скаргою: опишіть порушення процедури, обґрунтуйте неправомірність прийнятого замовником рішення, або його бездіяльність
  • Зазначте, які саме ваші права та інтереси були порушені
  • Ваші вимоги до комісії

РОЗГЛЯНУВШИ СКАРГУ, КОМІСІЯ ПРИЙМАЄ РІШЕННЯ ПРО:

  • Задоволення скарги повністю або частково
  • Залишення скарги без розгляду
  • Відмову у задоволенні скарги

СКАРГУ ЗАЛИШАТЬ БЕЗ РОЗГЛЯДУ, ЯКЩО:

  • Скарга не відповідає встановленим законом вимогам.
  • Ви подали скаргу в межах однієї закупівлі щодо порушення, яке вже розглядалося і за яким приймалося рішення.
  • Замовником усунуто ті порушення, на які ви скаржитесь.
  • Замовник прийняв рішення про відміну тендеру до подання вами скарги.

 

Поделиться: